lørdag 9. februar 2013

Veska full av lopper


I dag har jeg virkelig gjort noen morsomme loppefunn!! 
Jeg skulle selvfølgelig "bare kikke", og kom - like selvfølgelig - hjem med litt av hvert... 
Heldigvis kunne jeg samle skattene i ei veske. 
(Jeg hadde faktisk ikke tatt med meg veske, for jeg skulle jo ikke HA noe, som sagt)

Vesker er det som regel flust av i loppesammenheng, og jeg fant meg et kjempefint skinn- nett til den nette sum av 10 kroner!
Brunt til og med, og noe jeg TRENGER!
Det kan jeg vel kanskje ikke si
om alt jeg kjøpte og puttet oppi,
men det er utrolig hva en kan få bruk for!

Og gleden ved å gjøre et kupp,
eller i alle fall tro at en gjør ett,
den er verdt veldig mye for meg.

Jeg går med andre ord en fin tid i møte!!
Våren er jo virkelig sesongen for damer med loppetrang!


Denne søte trioen, skal få flytte inn i en vinduskarm. Det er viktig å ta vare på småfuglene  på om vinteren...
















For en som samler på kunstglass, var dette lille smykket av en vase et scoop.
Signert glasskunst fra en av håndverkerne på Hadelands glassverk,
er det ikke alltid en kommer over. Vasen skal få en hedersplass!

Allerede på plass i "utstillingen"



To fine skatter fra "bestemors gjemmer"...
Mer utsøkt glass!! Heldig, ikke sant?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar