tirsdag 30. juli 2013

Moro å rydde (?!)

Jeg liker å ha det ryddig! Det er slett ikke alltid at jeg lykkes med det, heller sjelden, om jeg skal være ærlig. Men sånn innerst er jeg kanskje et ordensmenneske?? I alle fall er det moro å rydde, sortere og ikke minst kaste! Få oversikt, være på høyden!
Det er imidlertid ikke så ofte at jeg befinner meg på nevnte høyde, men i går, ja da hadde jeg det helt storartet: Alle ubrukte blomsterpotter tilhørende i hagen, ei gammel hylle,
en ubrukelig stol og noen utrangerte forskalingsmaterialer fikk nytt liv, og JEG  koste meg glugg i hjel... Veldig gøy å holde på ute hele dagen! Så nå er hagen luket, gresset er slått, vannkrana pyntet, og jeg er klar for nye oppgaver:
Rengjøring i heimen! Pussig at det er så kjedelig?!
Det er mye artigere å rydde alle andre plasser!
Må nok erkjenne at mitt eventuelle "rydde - gen" er veldig stedsavhengig!


Moro ved hagens kjedeligste plass; vannkrana!

Nå er også ny hageslange underveis, for en dag!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar