lørdag 24. august 2013

Byslengen

Jeg hadde et par små ærend og tok derfor en sving i gågata. Jeg hadde god tid også, tid til å kjenne på augustvarmen som fortsetter og fortsetter, og ikke minst tid til å sitte ned og "bare være"
- midt i gågata en fredag ettermiddag!

Det luktet så godt av de utrolig mange petuniaene og geraniene som befant seg i kaskader av rødt, rosa, lilla, hvitt, rundt i hele byen!
(Takk til kommune og handelstand!!)

Det var mange plasser å sette seg ned; kommunale benker og ikke minst sitteplasser i glade sommerfarger som den enkelte butikkeier hadde satt ut! Så herlig!

Og da jeg på min lille bysleng også oppdaget en ualminnelig koselig kafé - "Hos tantene"- med kortreist mat og friske sommer-blomster på bordet, ja,
da var det jo helt perfekt!  ("Tantene" har vært der ei stund, vet det, men jeg hadde ikke vært der før....)






Vil du være med neste gang?! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar