mandag 27. oktober 2014

At rejse er at leve!


Høsten har vært reisetid for meg, og du verden som jeg lever, for ikke å si; du verden, så mye jeg har fått å leve på! På turer med ektefelle, søstre og venninner samler jeg opplevelser til å varme meg på når vinteren setter inn.Og uansett hvor jeg reiser, uansett med hvem jeg reiser, så er det det å være sammen, dele fellesskap og gleder som skaper de aller beste minnene, og som beriker livet mitt.
Det trenger ikke å være en dyr utflukt til en bestemt attraksjon- selv om det selvfølgelig kan være både flott og spennende! Det kan være oppdagelsen av ei nydelig bukt ved Middelhavet som "ingen andre" har  funnet, i alle fall ikke akkurat i dag! Det kan være å servere "instant" kakao (med vann fra vannkokeren på hotellet og krem på boks) en tidlig morgen til et overrasket(?) bursdagsbarn, eller å slå seg ned på en koselig kafé og prate og le sammen med reisefølget, og bare kjenne at en ER akkurat der, akkurat nå. Det kan være å sitte på en benk og betrakte livet "et annet sted, i en annen virkelighet" - som jeg for øyeblikket er en del av! Det er så det bare kribler,  - og så er det så koselig å komme hjem igjen!!

Her er noen glimt fra høstens reisevirksomhet:


Til  mitt reisefølge til Cannes, Stockholm og Liverpool:
TAKK FOR TUREN!! - Hvor skal vi reiser neste gang? - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar