mandag 9. februar 2015

Nytt bord!



I høst gikk en gammel drøm i oppfyllelse; jeg fant (og kjøpte) drømmebordet!
Et gammelt og slitt slagbord fra ca 1850- fullt av mårhull og annet levd liv, i mine øyne et aldeles praktfullt stykke møbel. Jeg  MÅTTE bare ha det.
Og absolutt alle pengene jeg betalte, går til barnehjems - og sykehusarbeid i Kenya, snakk om "vinn- vinn - situasjon". ..




















Den skjønneste lille antikvitetsbutikk du kan tenke, ligger i det tidligere melkerommet på Gjedrem gård i Rogaland, ikke langt fra E- 39.
100% av inntektene til dette lille foretaket, går til
hjelpearbeid i Kenya.


























Og tar du turen til Gjedrem, blir du ønsket velkommen av verdens hjerteligste Maggie og hennes koselig mann, og du får en helt spesiell opplevelse av et  "antikkbesøk", handel eller ikke!
Jeg gleder meg til neste tur, det blir ikke lenge til! Har ikke plass til flere slagbord. men det er alltid en liten go'bit en kan få "klemt inn" når en elsker gamle ting!























Og vil du vite mer om butikken og Maggies prosjekter i Kenya, trykker du her: https://www.facebook.com/igjenogigjen.gjedrem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar